Zápis ze zasedání 16.10.2012

Místo: u Dany
Účast: Dana, Alena, Anet, Mária, Jaromír, Martin, Jirka

Nové cíle:

Mária - připraví podklad pro jednání zastupitelstva pro doplnění peněz na úpravu návsi: Hledají se sponzoři.
3 různé úrovně (např. 20.tis. na drobné vybavení a provoz, 50 tis. na rostliny a údržbu, 100 tis. na ...)
Alena se poptá v Tehovci jak se zbavili zeleného rybníčka a prověří, jestli dar může obdržet obec výměnou za darovací smlouvu, kterou si můžou dát do daní.

Vzor darovací smlouvy - Alena pošle Jirkovi, Jirka připraví pro pochůzky mezi potenciálními dárci.

Dana vloží bod do zastupitelstva ohledně nezaplacených poplatků.

Jaromír pověří termín zasedání říjnového zastupitelstva.

Mikulášská - Milan - žádost o příspěvek

 

Dále trvá:

  1. Dotažení územního plánu do fáze schválení - Jaromír
  2. Vymožení nezaplacených poplatků za popelnice 2008-2011 až po fázi zaplacení/peněz z exekucí - Dana
  3. Sepsání a schválení vyhlášky o údržbě obce a pozemků, kontrola pozemků, vymáhání pokut, zasílání platebních příkazů, kontrola exekucí - Milan
  4. Úprava návsi, osazení, natření bus čekáren, dětské hřiště - Mária

Ostatní - plná podpora a pomoc při realizaci výše uvedených bodů a samozřejmě průběžné plnění běžných cílů sdružení.

Sem tam přijde email.

Čas od času máme touhu něco oznámit nebo pozvat na některou z akcí. Chcete být u toho?

Volba pro Všestary, o.s.

Všestary, Praha - východ IČ: 22846735 volbaprovsestary@email.cz
© 2010 Volba pro Všestary, o.s. Refresh stran 2018.